Манахова Оксана Анатоліївна

Завдання для учнів початкових класів

3 - Б клас

Пропоную виконати підсумкову вправу з теми
«Алгоритми і виконавці»

Вправа називається «Пазл».

Відгадавши правильні відповіді ви складете картинку.
У вас є дві категорії: «Істинні висловлювання» і «Хибні висловлювання»
Вибираєте категорію, яку будете відкривати першою (прямокутник стає синього кольору). Категорії розташовані зверху над прямокутником.
Шукаєте правильні відповіді. І потім аналогічно для другої категорії.

Вправа знаходиться за посиланням:
https://learningapps.org/display?v=p4rwqstjk20

4 - А, 4 - Б класи

Пропоную вам виконати підсумкові вправи з теми
"Текст"

Вправи відкриваються за посиланнями.
Після виконання вправи себе можна перевірити. Натиснувши в правому нижньому куточку на синій кружечок.

Вправа 1.
Знайти в тексті неправильно написані слова. На них потрібно натискати, вони будуть змінювати колір на червоний.
http://learningapps.org/watch?v=px21wwh0k01&fbclid=IwAR0mTUoQAiZ7p5p8FuXZZEhuhR-nTBzuFS8wZ-Zgz9YgthT8a6bNU16aWCA

Вправа 2.
Знайти правильні пари. До кожного слова Інформатика, яке позначене оранжевим кружечком, знайти правильну відповідь (відповіді з синіми кружечками). Фігурки з написами перетягувати мишкою.
http://learningapps.org/watch?v=p4uj7idrc01&fbclid=IwAR3wxgzMYN5AdQsPCsqp_13-FSO2Ya55amYVE_UFeR4qkpB9t3MJ5EW9GHQ

Вправа 3.
Доповнити текст. В пусті прямокутники треба вставити правильне слово. Натиснувши на прямокутник ви побачите розкривний список з певними словами або назвами клавіш. З списку треба вибрати правильну відповідь.
https://learningapps.org/view1669293?fbclid=IwAR2SiDlgNvRN1zIERICPjLn6qOlz7qs8xlM6BKqYgjuJqF838asvxhZilIk

/Files/images/2018_-2019_/traven/unnamed.gif

Початок нового триместру

Завдання на 25.05 - 29.05.2020 р.

5 - А, 5 - Б, 5 - В класи

Підведення підсумків навчання за 2019 - 2020 навчальний рік

6 - А, 6 - Б класи

Підведення підсумків навчання за 2019 - 2020 навчалньий рік

7 клас

Оцінювання проектів.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за 2019 - 2020 навчальний рік.

9 - А, 9 - Б класи

Розв'язування компетентнісних задач (продовження роботи над даною темою)
Повторення і систематизація навчального матеріалу за 2019 - 2020 навчальний рік.



Завдання на 18.05 - 22.05.2020

5 - А, 5 - Б, 5 - В класи

Пройти підсумковий тест по матеріалу Розділу 4 "Алгоритми і програми" (підручник п.19- п.26)
Тест знаходиться за посиланням: wym-1589749577180

6 - А, 6 - Б класи

Опрацювати п. 17 (підручник) Виконати вправу "Ювелірна справа" (с.142) Малюнок малюємо в зошиті і надсилаємо скриншот.

Перейдіть за посилання і виконайте вправу в середовищі гри Блоклі wym-1589749842220.
Пройдіть "Лабіринт" - етап 7. (Скриншот складеної програмки надішліть мені)

7 клас

Реалізація програмного проекту відповідно до розробленгого сценарію (продовження роботи).
Презентація та оцінювання проектів.
Чекаю ваші особисті проекти, створені в середовищі Скретч.

9 - А, 9 - Б класи

1. Виконання індивідуальних і групових проектів. Оформлення матеріалів проектів (матеріали висвітлюємо на своєму сайті).
2. Розв'язування компетентнісних задач/Опрацювати п. 10.1
Переглянути презентацію за посиланям wym-1589929605866
та виконати практичне завдання (описано в презентації слайд 9)




Завдання на 12.05 - 15.05.2020

5 - А, 5 - Б, 5 - В класи

Тема. Цикли з лічильником та умовою. Опрацювати п. 25
Виконати практичну роботу. Всі пояснення до роботи в презентації, яку ви можете переглянути за посиланням: wym-1589321222551

На наступному тижні ще один тест по розділу 4 (п.19 - п.26)

6 - А клас

На цьому тижні ми пишемо підсумкову контрольну роботу за 2019 - 2020 н.р.Перегляньте підручник (п.1 -14) та свій зошит. Контрольна робота у вигляді тестів.Результати я буду бачити, тому скриншот робити не потрібно!!!

Посилання на тести будуть в групі Viber на 14 травня.Тести можна проходити тільки в цей день!!!

6 - Б клас

Тема. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі". Опрацювати п. 15 Виконати завдання 3 на стор. 132 (Завдання виконуємо в Скретч). Скриншот проекту надіслати мені по Viber або на електронну пошту. Деякі рекомендації до роботи можна переглянути за посиланням: wym-1589270545266

7 клас

Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. (Продовжуємо працювати над створенням власної моделі гри)

На цьому тижні ми пишемо підсумкову контрольну роботу
за 2019 - 2020 н.р.

Перегляньте підручник (розділ 1 - розділ 4) та свій зошит. Контрольна робота у вигляді тестів.

Результати я буду бачити, тому скриншот робити не потрібно!!!

Посилання на тести будуть в групі Viber на 15 травня.
Тести можна проходити тільки в цей день!!!

9 - А, 9- Б класи

1. Продовжуємо роботу з сайтом. Практична робота "Конструювання сайтів з використанням онлайн - систем". Завдання та рекомендації до практичної роботи в презентації за посиланням: wym-1589394742065

2. Проходимо тести з теми "Створення персонального навчального середовища" розділ 9. Тести знаходяться за посиланням: wym-1589394825138

Скриншот тестів робити не потрібно!!!
А от прізвище та ім'я писати ОБОВ'ЯЗКОВО!!!





Завдання на період 04.05 - 08.05.2020

5 - А, 5 - Б, 5 - В класи

На цьому тижні ми з вами пишемо підсумкову контрольну роботу за 2019-2020 н.р. Робота у форматі тестування. Посилання на тести будуть надіслані у ваші групи Viber

5 - А та 5 - Б клас - контрольна 6 травня!
5 - В клас - контрольна 8 травня!
Тести будуть відкриті тільки один день!!!!
Скриншоти робити не потрібно,
результати я побачу, як тільки ви пройдете тест!!!

6 - А клас

Тема. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі". Опрацювати п. 15 Виконати завдання 3 на стор. 132 (Завдання виконуємо в Скретч). Скриншот проекту надіслати мені по Viber або на електронну пошту. Деякі рекомендації до роботи можна переглянути за посиланням: wym-1588685374264

6 - Б клас

На цьому тижні ми пишемо підсумкову контрольну роботу за 2019 - 2020 н.р.
Перегляньте підручник (п.1 -14) та свій зошит. Контрольна робота у вигляді тестів.
Результати я буду бачити, тому скриншот робити не потрібно!!!

Посилання на тести будуть в групі Viber на 8 травня.
Тести можна проходити тільки в цей день!!!

7 клас

Тема. Розробка сценарію та інформаційної моделі гри. Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. До даної теми пропоную переглянути презентацію за посиланням: wym-1588692198350
Н
а 16 слайді презентації ваше домашнє завдання.

9 - А, 9 - Б клас

1. Підсумкова контрольна робота за 2019-2020 н.р. (у вигляді тестування)
Тести створені в Google формі. Посилання на тести відправлені в групи Viber

2. Етапи створення веб- сайтів. Веб - конструктори.
Опрацювати п. 9.3. (По цьому параграфу буде тестування)

3. Створити веб -сайт. Спочатку тільки першу сторінку. Коротенький алгоритм можна переглянути в презентації за посиланням: wym-1588890181461




Завдання на період 21.04 - 30.04.2020

5 -А, 5 - Б, 5 - В класи

Перевірте себе, як ви засвоїли попередній матеріал!!!

Вправа 1. Потрібно правильно поставити дії в даному алгоритмі.
Коли відкриється вікно вправи потрібно:
1) натиснути на руку, вона зникне;
2) затискаючи ліву клавішу миші перетягувати полоски з командами на місце, де, як ви вважаєте, вони повинні стояти. Для перевірки натискаєте в правому нижньому куточку на синій кружечок.
Виконайте вправу за посиланням: wym-1587647388993

Вправа 2. Дай відповіді на запитання і тобі відкриється картинка.
Для того, щоб картинка відкривалась спочатку треба вибрати категорію. Там їх дві: не команди і команди. Яка команда в даний момент світиться синім, так і активна. Тоді вибираємо всі речення які стосуються цієї категорії. Потім переключаємо категорію і робим аналогічну операцію.
Вправа за посиланням: wym-1587647445535

Вправа 3. Головоломка.
У відкритому вікні натиснете слово «Довідка», там буде підказка, що робити. Елементи переносяться мишкою, коли затиснута ліва клавіша.
Вправа за посиланням: wym-1587647537371

Ці вправи мені не надсилаєте!!!

Нова тема уроку: «Лінійні алгоритми».
Перегляньте презентацію за посиланням.

З цієї презентації потрібно виконати вправи і надіслати мені в групу або на електронну пошту
20ksuxa1967@gmail.com.

Які саме вправи, дивіться уважно на слайдах.
Перейдіть за посиланням на презентацію wym-1587647725675

_______________________

Тема уроку: «Алгоритми з розгалуженням».
Опрацювати п. 24
Перевірте себе!!! Дайте відповіді на запитання с.130 «Запитання для самоперевірки» (Усно!!!)
Виконайте практичне завдання і надішліть мені!!!

/Files/images/2018_-2019_/traven/Скласти по 3 блок – схеми.jpg





Завдання на період 21.04 -30.04.2020

6 - А, 6 - Б класи

Тема уроку: "Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження".
Опрацювати п. 13, п.14

Уважно читайте параграф і розбирайтесь з зображеннями
до цих параграфів!!!

В п.14 стор. 124 - 125 виконати письмово в зошит завдання з "Опрацюйте самостійно" і надіслати мені (пишіть акуратно!!!)

/Files/images/2018_-2019_/traven/Розгалуження.png

Надсилати можна на електронну пошту
20ksuxa1967@gmail.com
або у Viber (в особисті повідомлення)

________________________________________

7 клас

Перегляньте будь ласка презентацію з теми "Програмування випадкових процесів".
Спробуйте створити в програмі Скретч такий самий проект.
wym-1587676634682
(
виконавців можете вибрати інших, якщо таких не знайдете, а от лабіринт потрібно намалювати самому.)

Хочу наголосити на тому, що Скретч не абсолютно нова програма для вас, ми уже працювали з нею. Якщо ви працюєте у Скретчі, який скачали собі на комп'ютер, то він має бути для вас знайомим. Для онлайн версії Скретча ще скидаю малюнок з підказкою, де що розміщено.

/Files/images/2018_-2019_/traven/Скретч онлайн.png

9 - А, 9- Б класи

Прочитавши п.9.1., який був попереднім вашим завданням ви ознайомились з темою: «Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних».

Наступна тема: «Використання онлайн – середовищ для створення електронних документів». п. 9.2. (Прочитайте і ознайомтесь)

До цієї теми ми маємо виконати практичну роботу. Все пояснення до цього будуть в презентації за посиланням (Посилання для кожного класу в Viber групі)




Завдання на період 13.04-17.04.2020

5 - А, 5 - Б, 5 - В класи

Тема уроку: "Виконавці алгоритмів та їхні системи команд . Способи опису алгоритму. Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів.
Самостійно опрацювати (уважно читайте, особливо звертайте увагу на різні схеми, малюнки, визначення) п. 19, 20, 21 ст. 102 - 116 В кінці кожного параграфа є Запитання для самоконтролю (стор.106, стор. 110, стор. 115 )
Перевірте себе!!!

Завдання в зошиті: Користуючись зразком на стор. 108 (Там за допомогою блок - схеми подано алгоритм прибирання кімнати), складіть алгоритм приготування своєї улюбленої справи (малюйте акуратно!!!)

Пояснення: блок - схема починається і закінчується овалом; між овалами прямокутники. ЇХ стільки, скільки дій вам потрібно, щоб приготувати вашу страву. 1 прямокутник - одна дія. Дії повинні бути в правильному порядку.

6 - А, 6 - Б класи

Тема уроку: «Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання подій»

Опрацювати новий матеріал, який знаходиться у файлі за посиланням

Можна зразу натискати на посилання не копіюючи його
wym-1586816977382

В зошит записати коротенький конспект даної теми.

Створити проект в середовищі Скретч (все описано у файлі).

7 клас

Тема. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами.
Перегляньте презентацію до темиза посиланням. Всі рекомендації до даного уроку знайдете в презентації.

Дане посилання працює таким чином, що натиснувши на нього ви потрапите в презентацію. Копіювати не потрібно!!!
wym-1586872672757

9 - А, 9 - б класи

1. Пройдіть тест для оцінювання вашого самостійного опрацювання матеріалу з розділу "Комп'ютерна графіка". Тест знаходиться за посиланням.

wym-1586877799504
(відкривається натисканням на посилання!!!)

Оцінки за всі тести, що ви проходите в Google формі я отримую автоматично!!!

2. Прочитати п. 9.1. (В зошит записати короткий конспект, давши відповіді на запитання с.246 - 10 запитань)

Шановні дев'ятикласники!!!
Ті, хто не мають змоги виконати завдання за допомогою комп'ютера, через його відсутність або технічні неполадки, виконуйте завдання в зошиті і проходьте тести (Це можна робити за допомогою телефону)!!!

_____________________________

Завдання на період 06.04 - 10.04.2020

5 - А, 5 - Б, 5 - В класи

Підсумковий урок з Теми 3. "Опрацювання текстових даних" (п.13 - п.18)
Необхідно пройти підсумковий тест. Тест знаходиться за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeTXjFw3e-RgdzUgO_hzLUq3WdTU8ZyRpIwPWwfD5Q6_5V_eg/viewform?usp=sf_link

Для допомоги можете скористатись даним алгоритмом

/Files/images/2018_-2019_/traven/Алгоритм запуску тесту.jpg

6 - А, 6 - Б класи

Тема уроку "Створення програмних об'єктів".
До цієї теми я підготувала вам презентацію, яку можна переглянути за посиланням.

https://drive.google.com/file/d/1pJvIuU5iiBZNP6DHo05Ed5hcXrELvr_V/view?usp=sharing

Уважно опрацюйте матеріал і виконайте 2 завдання (все описано в презентації)!!!

7 клас

Тема. Створення комп'ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об'єкта та моделі процесу взаємопов'язаного функціонування об'єктів.
Для створення даних моделей нам потрібно скористатися вже відомою для нас програмою Скретч.
Вам потрібно скачати на комп'ютер програму Скретч. Або скористатися онлайн версією цієї програми за посиланням

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

До теми є дві презентації, які ви можете переглянути за посиланнями:

https://drive.google.com/file/d/1_VMaIudSw8VUEEdK6rpyBwT-6Z17EnXo/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1djlgOEUuO_WgbREm_OODa9rDKfz-rrnq/view?usp=sharing

Кожен слайд в презентаціях для вас, як крок для виконання проектів. Поступово переглядаючи кожен слайд створіть аналогічні проекти в програмі Скретч.
Створені проекти сфотографуйте і надішліть мені на електронну адресу

20 ksuxa1967@gmail.com

Також роботи можна надсилати у Viber

Не хвилюйтеся якщо не все буде виходити. Для того, щоб щось виходило, принаймні треба пробувати щось робити.
Успіхів Вам!!! Чекаю ваші проекти!!!

________________________________

9 - А, 9 - Б класи

Шановні дев'ятикласники !!!
Не забувайте своєчасно виконувати завдання!!!

Тема: "Особливості побудови й опрацювання векторних зображень"
Прочитати п. 8.2, 8.3. (Там описаний графічний редактор LibreOffice Draw - ознайомтеся).
В цій темі нам потрібно виконати 2 практичні роботи. Роботи будете виконувати в текстовому процесорі Word (там можна будувати векторні зображення).
Пояснення знайдете в презентації за посиланням.

https://drive.google.com/file/d/1puFlcYoLMR1un9loNrBA90VQfOaRLiCB/view?usp=sharing

/Files/images/2018_-2019_/traven/d0a910daa58c.gif

Завдання для учнів 5, 6, 7, 9 -х класів на період
з 16.03 по 27.03. 2020

5 - ті класи

1.Робота з підручником. Опрацювати п.15 (с. 81 - 86), п.17 (с. 91- 96), п.18 (с. 97-100)
2. Практичні завдання (робити в зошиті):
с.90 впр.5;
с.96 впр.8 (дослідити будь - які предмети ( 5 предметів ), які є у ваших домівках і заповнити таблицю за зразком);
с.100 впр. 5

Перевір себе!

Пройти онлайн тест з інформатики для 5 класу 5_3_7 ТП Word основні поняття.
Тест знаходиться за посиланням:
https://onlinetestpad.com/ua/tests/informatics/5class/Files/images/2018_-2019_/3_grudnya/Рисунок20.jpg

Оцінку за тест сфотографуйте або зробіть скриншот
і збережіть на телефоні або на іншому носії інформації!!!

_____________________________________________________________________

6 - ті класи

Нагадування!!!
Домашнє завдання: Презентація на тему "Моя мама - найкраща в світі!" (тільки декілька учнів здали роботу)

Перевір себе!

Пройти онлайн тест з інформатики для 6 класу. Тести до теми: Комп'ютерні презентації
Тест знаходиться за посиланням
https://onlinetestpad.com/ua/tests/informatics/6class

/Files/images/2018_-2019_/3_grudnya/Рисунок21.png

Оцінку за тест сфотографуйте або зробіть скриншт і надішліть мені!!!

1.Опрацювати п. 12 (с. 104-111) підручника.
2. Практичні завдання (робити в зошиті):
- створити таблицю для 4 об'єктів (об'єкти вибираєте самі )за зразком (с. 105);
- дати відповіді на питання 1 - 5 (с.105 -106)


7 клас

Опрацювати п.3.1. (с. 51-58)
Виконати завдання 6 с. 58 (Складіть блок - схему..... ).
Дивіться приклад блок - схеми на с.53 (мал.3.5.)

/Files/images/2018_-2019_/traven/02-24-638.jpg

Опрацювати п.3.2.(с.59-61)
Виконайте завдання на с.61
Дати відповіді на запитання 1- 4 (В 1, 2, 3 питаннях навести по 5 власних прикладів, не з підручника).

Опрацювати п.3.3. (с. 62-69)
Виконайте завдання: Скласти блок - схему алгоритму обчислення значення виразу (a+b)/ c / - дія ділення
Можна скористатися зразком блок - схеми на с. 64 (мал.3.18)

Завдання робити в зошиті!!!

Перегляньте презентації внизу сторінки
Презентація 1
Презентація2
Презентація 3

____________________________________________________________________

9 клас

1. Повторити розділ 6. (п.6.1-6.3) Табличні величини та алгоритми їх опрацювання.
Пройти тест. Відповідь надіслати. В тесті вказуйте своє прізвище і ім’я, як у класному журналі.
Перейти в тест потрібно за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScup4l1gtsk2zRW5rKYp9pqAz000lzXpLj7ILCF7DpXGEVltw/viewform?usp=sf_link

2.Опрацювати розділ 7 (п.7.1 – 7.2) Комп’ютерні публікації

( Настільна видавнича система
Microsoft Office Publisher ).

/Files/images/2018_-2019_/traven/Publisher2013.png

Перегляньте презентацію!!! (Публікація)
Внизу сторінки

Виконати 2 практичні роботи:

Практична робота № 8 (с.194) - створити Грамоту за зразком, ввівши свої дані (назву школи, власне прізвище, прізвище вчителя інформатики та директора)
Практична робота № 9 (с. 206-207) – створити буклет за зразком (буклет складається з 2 сторінок). Тема буклету: «Історичні пам’ятки Новограда – Волинського”.

Роботи надсилати на електронну адресу:

20ksuxa1967@gmail.com (Тільки підписуйте чиї роботи)

Пройти тест по опрацьованому матеріалу розд.7 Процедура аналогічна як в попередньому тесті.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeqfNtjEsdcXGaorVliU7-ZR3EqfXOF73J6ztmVWgDthYZaUw/viewform?usp=sf_link

3. Опрацювати п.8.1- 8.2 Розділу 8. Комп’ютерна графіка (зробити в зошиті конспект)

Кiлькiсть переглядiв: 1945

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.