Вознюк Тамара Сергіївна

Початок нового триместру

25 - 28 травня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА ТИЖДЕНЬ!!!!!

Українська мова
5-А клас

Цього тижня працюємо над параграфом 66-69. Повторення всього матеріалу.
Вправа 516. 525. 533 в зошит
Домашнє завдання Вправа 532 Вислати меніпротягом тижня.

Українська література
5-А клас

Микола Вінграновський «Сіроманець» Стор. 223-248
Виконуємо всі завдання на цих сторінках. Переказувати текст близько до тексту.
ДЗ. Стор.249. завдання 1 вислати мені

Українська мова
6-Б клас

Параграфи 62-64Вивчити правила
Вправа 534. 542, 549 в зошит.
ДЗ. Вправа 539. 551 вислати мені

Українська мова
9-А клас

Контрольний твір-роздум на тему: «Як відшукати свій шлях у житті».
Висловити свою думку.
Вислати мені, буду звертати увагу на грамотність і каліграфію!!!!
Якщо буде поганий почерк, то перевіряти не буду.
Чекаю твори, поставлю 2.

Українська література
9-A клас

25 травня підсумкова контрольна робота!!!!!!

1. Справжнє ім'я Марко Вовчок
А). Марія Вілінська
Б). Марія Максимова
В).Марія Неврев

2. Події у романі «Чорна рада» відбуваються у :
А). 1863р
Б).1663р
В). 1763р

3. Установіть відповідність назви творів і їх героїв:
1). "Чорна рада" П.Куліша
2). "Гайдамаки" Т.Г. Шевченка
3)."Інститутка" М.Вовчка
4). "Катерина" Т.Г. Шевченка

А. Катря і Назар
Б. Леся і Петро
В. Ярема і Оксана

4. Мати Енея - це...
А). Цірцея
Б). Венера
В). Сивілла
Г). Юнона

5. Від чийого імені ведеться оповідь у повісті Марка Вовчка “Інститутка?”
А). Катрі
Б). автора
В). інститутки
Г). кріпачки Устини

6. Вкажіть тему твору Марка Вовчка “Інститутка”:
А). розповідь про життя інтелігенції
Б). зображення солдатських буднів
В). показ нестерпного становища селян, наростання стихійного протесту проти панів
Г). зображення життя міщан

7. Вкажіть, які історичні події змальовано у романі П. Куліша «Чорна рада»:
А). війну під проводом Б. Хмельницького 1648-1654 рр.
Б). трагічні для України наслідки поразки шведської армії під Полтавою
В). складні часи після смерті Б. Хмельницького, обрання нового гетьмана
Г). раду Хмельницького з Барабашем та зраду останнього

8. Розмова, яка відбувається у садибі Череваня- це:
А). експозиція
Б). зав’язка
В). кульмінація
Г). розв′язка

9. Кого було обрано гетьманом на Чорній раді в однойменному романі Пантелеймона Куліша?
А). Якима Сомка
Б). Павла Тетерю
В). Кирила Тура
Г). ІванаБрюховецького

10. Хто такий Шрам (за романом П. Куліша «Чорна рада»)?
А). звичайний козак
Б).писар
В).піп
Г). піп і полковник водночас

11. Задум написати «Чорну раду» виник під впливом
А). «Повісті минулих літ»
Б). «Слово про похід Ігорів»
В). творчості М.Гоголя
Г). літописів Григорія Греб'янки й Самовидця

12. Повість «Інститутка» Марко Вовчок присвятила
А). Опанасу Марковичу
Б). Пантелеймону Кулішу
В). Тарасу Шевченку
В). Івану Тургенєву



18 - 22 травня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА ТИЖДЕНЬ!!!!!

25-28травня 2020 р.

ЗАВДАННЯ НА ТИЖДЕНЬ!!!!!

Українська мова

5-А клас

Цього тижня працюємо над параграфом 66-69. Повторення всього матеріалу.

Вправа 516. 525. 533 в зошит

Домашнє завдання Вправа 532 Вислати меніпротягом тижня.

Українська література

5-А клас

Микола Вінграновський «Сіроманець»

Стор. 223-248

Виконуємо всі завдання на цих сторінках. Переказувати текст близько до тексту.

ДЗ. Стор.249. завдання 1 вислати мені

Українська мова

6-Б клас

Параграфи 62-64

Вивчити правила

Вправа 534. 542, 549 в зошит.

ДЗ. Вправа 539. 551 вислати мені

Українська мова

9-А клас

Контрольний твір-роздум на тему: «Як відшукати свій шлях у житті».

Висловити свою думку.

Вислати мені, буду звертати увагу на грамотність і каліграфію!!!!

Якщо буде поганий почерк, то перевіряти не буду.

Чекаю твори, поставлю 2.

Українська література

9-а клас

25 травня підсумкова контрольна робота!!!!!!

25 травня

Підсумкова контрольна робота з української літератури

9 клас

1. Справжнє ім'я Марко Вовчок

А). Марія Вілінська

Б). Марія Максимова

В).Марія Неврев

2. Події у романі «Чорна рада» відбуваються у :

А). 1863р

Б).1663р

В). 1763р

3. Установіть відповідність назви творів і їх героїв:

1. "Чорна рада" П.Куліша

2. "Гайдамаки" Т.Г. Шевченка

3."Інститутка" М.Вовчка

4. "Катерина" Т.Г. Шевченка

А. Катря і Назар

Б. Леся і Петро

В. Ярема і Оксана

4. Мати Енея - це...

А). Цірцея

Б). Венера

В). Сивілла

Г). Юнона

5. Від чийого імені ведеться оповідь у повісті Марка Вовчка “Інститутка?”

А). Катрі

Б). автора

В). інститутки

Г). кріпачки Устини

6. Вкажіть тему твору Марка Вовчка “Інститутка”:

А). розповідь про життя інтелігенції

Б). зображення солдатських буднів

В). показ нестерпного становища селян, наростання стихійного протесту проти панів

Г). зображення життя міщан

7. Вкажіть, які історичні події змальовано у романі П. Куліша «Чорна рада»:

А). війну під проводом Б. Хмельницького 1648-1654 рр.

Б). трагічні для України наслідки поразки шведської армії під Полтавою

В). складні часи після смерті Б. Хмельницького, обрання нового гетьмана

Г). раду Хмельницького з Барабашем та зраду останнього

8. Розмова, яка відбувається у садибі Череваня- це:

А). експозиція

Б). зав’язка

В). кульмінація

Г). розв′язка

9. Кого було обрано гетьманом на Чорній раді в однойменному романі Пантелеймона Куліша?

А). Якима Сомка

Б). Павла Тетерю

В). Кирила Тура

Г). ІванаБрюховецького

10. Хто такий Шрам (за романом П. Куліша «Чорна рада»)?

А). звичайний козак

Б).писар

В).піп

Г). піп і полковник водночас

11. Задум написати «Чорну раду» виник під впливом

А). «Повісті минулих літ»

Б). «Слово про похід Ігорів»

В). творчості М.Гоголя

Г). літописів Григорія Греб'янки й Самовидця

12. Повість «Інститутка» Марко Вовчок присвятила

А). Опанасу Марковичу

Б). Пантелеймону Кулішу

В). Тарасу Шевченку

В). Івану Тургенєву

Українська мова
5-А клас

Цього тижня працюємо над параграфом 64. діалог
Правила на стор. 184 розібрати і вивчити.
Вправа 497 усно
Вправа 499, 501
Домашнє завдання Вправа 500, 505 Вислати мені протягом тижня.

Українська література
5-А клас

Григір Тютюнник «Дивак» Стор. 215-222
Виконуємо всі завдання на цих сторінках. Переказувати близько до тексту.

Українська мова
6-Б клас

Параграфи 60, 61.
Вивчити правила на стор.194-194, 196, 198
Розряди займенників на стор 191 - напам'ять!!!
Вправа 508, 509, 519 в зошит.
ДЗ. Вправа 511 вислати мені цю одну вправу

Українська мова
9-А клас

Контрольний твір-роздум на тему: «Як відшукати свій шлях у житті».
Висловити свою думку.
Вислати мені, буду звертати увагу на грамотність і каліграфію!!!!
Якщо буде поганий почерк, то перевіряти не буду.

Українська література
9-А клас

Готуємося до підсумкової контрольної роботи
Марко Вовчок «Інститутка» Читаємо твір. П.Куліш «Чорна рада». Стор. 250-314

25 травня підсумкова контрольна робота!!!!!!
Вибачте, що не провели 14 травня. Були об'єктивні причини.



12 - 15 травня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА ТИЖДЕНЬ!!!!!

Українська мова
5-А клас

Підсумкова контрольна робота.

Цього тижня працюємо над параграфом 63. Речення з прямою мовою
Правила на стор. 179-180 розібрати і вивчити.
Вправа 487 усно
Вправа 488, 491
Домашнє завдання Вправа 489 Вислати меніпротягом тижня.

Українська література
5-А клас

13 травня підсумкова контрольна робота за вивченими творами
ПОВТОРЮЙТЕ.

Українська мова
6-Б клас

Параграф 59. Займенник.
Вивчити правила на стор.190-191
Розряди займенників на стор 191 - напам'ять!!!
Вправа 503 в зошит, визначити займенники і зверху надписати розряд займенника.
ДЗ. Вправа 504 вислати мені цю одну вправу

Українська мова
9-А клас

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.
Вправи в підручнику, які ще не робили.

ТЕСТ вислати мені. ВСІМ!!!!!
Одне завдання оцінюється в 2 бали!!!!

1. Прочитайте речення.
Можна (1) наприклад (2) з’ясувати (3) як з’явилося нове слово (4) звідки воно прийшло (5) чи як утворилося.

Кому треба поставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
А. 1
Б. 2
В. 3
Г. 4
Д. 5

2. Укажіть речення, у якому ставиться тире між підметом і присудком (розділові знаки пропущено)

А. Я син свого часу і весь належу сучасникам своїм.
Б. Руки дівчини зробилися як лід.
В.Червона рожа над усі квіти гожа.
Г. Тільки труд життя основа краса всевладного життя.
Д. Слово не горобець вилетить не впіймаєш.

3. Невідокремлене означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)

А. Іде гроза дзвінка і кучерява садам зомлілим руки цілувать.
Б. Місяць закоханий в ніч чарівну сяє щасливий і світить.
В.Волохатий лісовий джміль неповороткий і вайлуватий домовито гуде над блакитними купами чебрецю.
Г. Низенька чорнява заквітчана польовими квітками вона й трохи не схожа була на селянок.
Д. Побризкані росою трави стояли тихі принишклі.

4. Правильно розставлені розділові знаки в реченні

А. Жінка схрестивши руки на грудях, боязко озирнулась шукаючи дворища, яке б не ощирилось на неї собарнею, а дитя недовірливо, спідлоба дивилось на неї.
Б. Жінка, схрестивши руки на грудях, боязко озирнулась, шукаючи дворища, яке б не ощирилось на неї собарнею а дитя недовірливо, спідлоба дивилось на неї.
В.Жінка, схрестивши руки на грудях, боязко озирнулась, шукаючи дворища, яке б не ощирилось на неї собарнею, а дитя недовірливо спідлоба дивилось на неї.
Г. Жінка, схрестивши руки на грудях, боязко озирнулась, шукаючи дворища, яке б не ощирилось на неї собарнею, а дитя недовірливо, спідлоба дивилось на неї.
Д. Жінка, схрестивши руки на грудях, боязко озирнулась шукаючи дворища, яке б не ощирилось на неї собарнею, а дитя недовірливо спідлоба дивилось на неї.

5. Установіть відповідність

Відокремлений член речення
1 означення
2 обставина
3 додаток
4 прикладка (різновид означення)

Приклад

А. А за ним, за сином праведним своїм, і ти пішла.
Б. Він не відпочивав, а, примруживши очі, думав.
В. Молодиця, коло тридцяти літ, в білій сорочці з червоними застіжками, сиділа на лаві під вікном.
Г. Крізь тонкі високі стебла трави прозирали блакитні, сині й лілові волошки.
Д. Опріч цього руху, помічався ще й другий рух.

6. Установіть відповідність

Пропущений розділовий знак

1 двокрапка
2 кома
3 крапка з комою
4 тире

Речення

А. Там де зорі сяють з-за гори над водою гнуться явори.
Б. Вона кинула оком на діл хата була заметена.
В. Не можеш чогось знайти створи сам.
Г. Од зеленого берега ніби повіяло холодком холодок ніби лащився до лиця.
Д. А тепер спустіли береги та й озера висихають.

Українська література
9-а клас

Марко Вовчок «Інститутка» Читаємо твір.

14 травня підсумкова контрольна робота!!!!!!




04-08 травня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА ТИЖДЕНЬ!!!!!

Українська мова
5-А клас

Цього тижня працюємо над параграфом 61. Кома між частинами складного речення.
Правила на стор. 176 розібрати і вивчити.
Вправа 478 усно розібрати, умовно визначаючи головні члени речення.
Вправа 479, в зошит, переписати, розставити розділові знаки. Вислати мені.
Вправа 480, 482 пишемо в зошит, але мені не висилаємо.
Домашнє завдання Вправа 483 Вислати мені протягом тижня.

Українська література
5-А клас

ВИВЧИЛИ НАПАМ'ЯТЬ? «За сонцем хмаронька пливе» стор. 195 та «Садок вишневий коло хати» стор. 197 і ще один вірш Павла Тичини (на вибір) Висилайте відео, бо ще не всі здали!!!!!
Висилайте мені відео, на якому ви розказуєте вірші!!!!!
Євген Гуцало «ЛОСЬ». Всі прочитали?
Стор.210-211 відповіді на запитання 1-3 в зошит Вислати мені
Нова тема: стор.212-214 Творчість Максима Рильського
ВІРШ «ДОЩ» напам'ять. Присилаємо мені.

Українська мова
6-Б клас

Параграф 58. Тренувальні вправи.
Вправа 495 усно, повторити тему за цією вправою
Вправа 496 в зошит списати, виконати до неї завдання. Мені не висилати
Параграф 57 Розібрати правила, вивчити
Вправа 486 усно Вправа 489,490,500 писати в зошит, МЕНІ НЕ ВИСИЛАТИ
Вправа 497.498 Вислати мені протягом тижня

5 травня у нас підсумкова контрольна робота.
Завдання вишлю взавтра зранку, відповіді приймаю протягом дня
5 травня до 14.00 год.
Тільки цього дня, бо це контрольна.


Українська мова
9-А клас

Прочитати в підручнику «Українська мова» про текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема і абзац. Види і засоби міжфразового зв'язку.

В середу – підсумкова контрольна робота. Тоді вишлю тест.
В середу відповіді приймаю тільки до 14.00 год.

9 клас. Підсумкова контрольна робота

ТЕСТ

1. Знайдіть складне речення:

А) Мати з Нимидорою порались у хаті, готували вечерю.
Б) Вона – це гармонійний спів, дух злагоди і миру.
В) Над хатою зійшла вечірня зоря, заграла золотом у яблуневім цвіті.
Г) Уночі несподівано знявся північний вітер, небо скоро затяглося хмарами.

2. Між частинами складносурядного речення кома не ставиться, якщо:

А) у простих реченнях, які входять у складносурядне, говориться про швидку змінуподій;
Б) друге речення містить у собі несподіваний наслідок чи різке протиставлення;
В) перед єднальним чи розділовим сполучником у складносурядному реченні є спільний другорядний член, що стосується обох простих речень;
Г) прості речення з’єднані підрядними сполучниками.

/Files/images/2018_-2019_/traven/Вознюк.png

5. Укажіть речення з сурядним і підрядним зв’язками.

А. Ти забув, що пес, який хоче вкусити, зубів не вишкірює…(Р. Іваничук).
Б. Я пробував заперечити, але візир показав мені листа, писаного твоєю рукою.
В. Тільки запам’ятай: той не любить своєї батьківщини, хто хоче нагороди за любов донеї.
Г. Задумувалась не раз Марія, чому такий добрий для неї цей ледь похилий рудовусий чоловік, та догадатись було неважко.

6.Укажіть речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язками.

А. Вона заговорила тією чистою, не зіпсованою татаризною мовою, яку чув ще в дитинстві.
Б. Умерла пісня, що гомоніла в селі вечорами, адже мусульмани не виходять із хат після заходу сонця; почала стихати українська мова на вулиці – розмовляти нею стало незручно перед татарами; татарки вороже дивилися на дівчат і молодиць, що ходили з відкритими обличчями, тож, ідучи в Бахчисарай на базар, українкизакутувалися в чадри, щоб не дратувати правовірних.
В. Азем-паша приклав руку до грудей, прощаючись з Омаром, і вийшов із селямлика.
Г. Пригорнув скитальників, пригостив, та й відмолодів якось Стратон, наче свою рідну сім’ю знайшов на вигнанні.

7.Знайдіть складносурядне речення:

А) Двері тихо скрипнули й розчинилися, хоч він і не штовхнув їх.
Б) Грали два водевілі – один російський, другий український.
В) Уже сонце скотилось до заходу, уже степова трава лисніла червоним одлиском.
Г) Я бреду далі серед високих кущів, напоєних дощем, і вони зрошують мене все знову й знову.

8. Укажіть правильний варіант вживання великої літери та розділових знаків:

А) „ Ти знаєш цей вірш? Запитав Віталій”.
Б) „ Ти знаєш цей вірш?”- запитав Віталій.
В) „ Ти знаєш цей вірш?- запитав Віталій”.
Г) „ Ти знаєш цей вірш?” запитав Віталій.

/Files/images/2018_-2019_/traven/Вознюк 1.png

10.Укажіть схему, яка відповідає структурі речення.

Колись світ завойовували тучі безжальних залізних вершників, і дикі орди розповзалися по землі, як весняна вода по луках, а тепер так само розповзаються по планеті ці виплоди хворобливої торгашеської уяви, перед якою безсилі кордони, уряди і навіть голоси почуттів, які завжди переважали усе на світі (П.Загребельний).

А. […], і […], (як…), а […], (якою…), (які…).
Б. […], і […], а […], (якою…), (які…).
В. […], і […], (як…), а […], (які…).
Г. […], і […], (як…), а […].

11. Яке речення є безсполучниковим?

А) От і горнулися тепер усі чайки до отаманської, мов діти, до матері.
Б) Минуло тільки два тижні, а вже готові до походу в море півсотні добрих чайок.
В) Воно хоч і літо, але вже минув Спас. ( І. Цюпа)
Г) Жовтогаряча осінь стоїть над селом, розкинувши високо над землею блакитні небеса.
Д) На городах уже зібрано гарбузи, викопано картоплю, зрізано капусту на грядках.

12. Яке речення є складнопідрядним?

А) Студент мовчав, і професори мовчали.
Б) Цікавою особливістю Контрактової площі був фонтан, що становив центральну частину першого в Києві водогону.
В) Вода з фонтана була, на диво, смачною й чистою.
Г) А сови кричали над абатством, старі, сиві, сліпі.
Д) А місяць під темним крилом ночі зразу ожив і засвітився білим, чарівним огнем.

Українська література
9-а клас

Читаємо історичний роман «Чорна рада»
В підручнику починаємо стор. 254 і до кінця.
ПРОЧИТАТИ СКОРОЧЕНО ВСІМ!!!!
Буде підсумкова контрольна робота за цією темою.
Вивчити напам'ять вірш Т. Шевченка «Доля»

Ти не лукавила зо мною,
Ти другом, братом і сестрою
Сіромі стала. Ти взяла
Мене, маленького, за руку
І в школу хлопця одвела
До п'яного дяка в науку.
«Учися, серденько, колись
З нас будуть люде»,— ти сказала.
А я й послухав, і учивсь,
І вивчився. А ти збрехала.
Які з нас люде? Та дарма!
Ми не лукавили з тобою,
Ми просто йшли; у нас нема
Зерна неправди за собою.
Ходімо ж, доленько моя!
Мій друже вбогий, нелукавий!
Ходімо дальше, дальше слава,
А слава — заповідь моя.

ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ: «За сонцем хмаронька пливе» стор. 195 та«Садок вишневий коло хати» стор. 197
Хто не здасть – ставлю 2!



27-30 квітня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА ТИЖДЕНЬ!!!!!

Українська мова
5-А клас

Цього тижня працюємо над параграфом 60. Складне речення.
Вправа 470 УСНО Розібратися на прикладах, яка відмінність між простими і складними реченнями.
Правила на стор. 174 розібрати і вивчити
Вправа 471, в зошит, переписати, підкреслити підмет і присудок. Вислати мені.
Вправа 472 усно
Вправа 473, 475 пишемо в зошит, але мені не висилаємо.
Домашнє завдання Вправа 474 Вислати мені.

Українська література
5-А клас

ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ: «За сонцем хмаронька пливе» стор. 195 та «Садок вишневий коло хати» стор. 197 і ще один вірш Павлв Тичини (на вибір)
Висилайте мені відео, на якому ви розказуєте вірші!!!!!
Євген Гуцало «ЛОСЬ», читаємо твір

Українська мова
6-Б клас

Вправа 483,
Якщо до половини - вживаємо прийменники ПО,НА
Якщо після полови - ЗА, ДО
Наприклад: 7год.10 хв. 10 хвилин ПО сьомій, або 10 хвилин НА восьму
7год.50 хв. ЗА 10 хвилин восьма або 10 хвилин ДО восьмої
Параграф 57 Розібрати правила, вивчити
Вправа 486 усно Вправа 489,490 писати в зошит, МЕНІ НЕ ВИСИЛАТИ
Вправа 487 Вислати мені

Українська мова
9-А клас

Тести не вислали. Оцінки виставлю всім.

І. Позначте цифрами: 1 — просте речення; 2 — складне речення.

1. Настав теплий ранок, дихає свіжістю земля.
2. Кленовий листочок покружляв у повітрі й упав у калюжу.
3. У лісі сльозяться крихітні струмки, розквітає кожна квітка.
4. За селом починався гай, і вузенька стежка вела через нього.
5. За багато віків Київ пережив і побачив немало.
6. З року в рік Київ прикрашається новими будинками, парками, проспектами.
7. Злетіла пташка високо, а людина ходить тільки по землі.

1-

2-

3-

4-

5-

6-

7-

Вислати мені результат

ІІ. Визначити види підрядних речень: мети; причини; умови; розставити розділові знаки.ПЕРЕПИСАТИ,РОЗСТАВИТИ РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ І В ДУЖКАХ НАПИСАТИ ВИД ПІДРЯДНОГО РЕЧЕННЯ. ВИСЛАТИ МЕНІ!!!!!

1. Земле, засійся зерном золотим щоб колосилася нива зелена.
2. Не несу я нікому біду бо й від вас я її не чекаю.
3. Людська душа втрачає диво цвіт коли любов її не зігріває.
4. Земля прекрасна тому що на ній живуть дзвінкоголосі малюки.
5. Солдати не шкодували ніг на битих шляхах аби швидше зустріти тепло рідної хати.
6. Як навесні земля добре ореться буде добрий рік.

ІІІ. Логічний диктант.

Правильно поєднати в пари подані речення

1.Насміхався кулик з болота а) і сам по мудрішаєш

2. Розумний любить учиться б) а друг старий

3. Учи другого в) та й сам туди заліз

4. Краса до вінця г) а розум до кінця

5. Кожух ліпше новий д) а дурний любить іншого вчити

1-
2-
3-
4-
5-

Вислати мені результати 3 вправ

Українська література
9-А клас

Стор. 250 біографія П. Куліша
Читаємо історичний роман «Чорна рада»
В підручнику починаємо стор. 254 і до кінця.

ПРОЧИТАТИ СКОРОЧЕНО ВСІМ!!!!





21-24 квітня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА ТИЖДЕНЬ!!!!!

Українська мова
5-А клас

Цього тижня працюємо над параграфом 58. Вставні слова.
Повторюємо параграфи 54, 55, 57
Дивимося відео декілька раз. Щоб зрозуміти нову тему, розбираємо правила в підручнику, робимо вправи з підручника.
https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4 пояснення нової теми

Зверніть увагу, що слова
НАВІТЬ, МАЙЖЕ, ПРИНАЙМНІ, ОСОБЛИВО, ВСЕ-ТАКИ, МОВБИ, НАЧЕБТО
не є вставними, тобто вони не виділяються комами!!!!!

Вивчити правила на стор.169
Вправа 457 УСНО
ВПРАВИ 459-465 виконати протягом тижня в зошит
Вправу 461 вислати мені, тільки цю одну.
Інші вправи написати в зошит!

Українська література
5-А клас

ВИВЧИЛИ НАПАМ'ЯТЬ: «За сонцем хмаронька пливе» стор. 195 та «Садок вишневий коло хати» стор. 197
Висилайте мені відео, на якому ви розказуєте вірші!!!!!
Протягом тижня стор. 199-202 Біографія і творчість Павла Тичини.
Один з віршів вивчити напам'ять!!!!!! Це за програмою!
Завдання 1-3 виконати в зошит.

Українська мова
6-Б клас

https://mriya-urok.com/video/vidminyuvannya-kilkisnih-chislivnikiv/
https://mriya-urok.com/video/vidmin-kilk-ta-zbirnih-chislivnikiv/
Переглядайте відео про відмінювання, тому що це дуже важлива тема.

Тема уроку на тижні:
Параграф 55 Відмінювання дробових і збірних числівників.
Параграф 56 Відмінювання та написання порядкових числівників.
Вправи 465,475 усно
Вправа 466, 469
Вправа 478 вислати мені
Це на цей тиждень робота
https://naurok.com.ua/test/chislivnik-vidminyuvannya-i-pravopis-1055.html
зробити тест і вислати мені

Українська мова
9-А клас

Завдання попереднього тижня виконали декілька учнів.
Оцінки виставляю всім. Особливо тим, хто не працює!!!
Написати 3 диктанти, за тими силками, що я давала раніше.
Диктанти вислати мені.
На наступному тижні контрольна робота (тестування) з теми:
«Складне речення з різними видами зв'язку»

Українська література
9-а клас

Стор. 243-249 все прочитати і виконати завдання в підручнику
Вивчені вірші розповідайте, знімайте відео, висилайте мені
ДЗ. Стор.250-254 законспектувати в зошит.




13-17 квітня 2020 р.
ЗАВДАННЯ НА ТИЖДЕНЬ!!!!!

Українська мова
5-А клас

Цього тижня працюємо над параграфом 57.
Повторюємо параграфи 54, 55.
Дивимося відео декілька раз. Щоб зрозуміти нову тему, розбираємо правила в підручнику, робимо вправи з підручника.
https://www.youtube.com/watch?v=o-fJVVDOws8
https://www.youtube.com/watch?v=DBlkOBG-GVs

Вивчити правила на стор.167
Вправи 449, 450 УСНО
ВПРАВИ 451-456 виконати протягом тижня в зошит
Вправу 455 вислати мені, тільки цю одну.
Інші вправи написати в зошит!

Українська література
5-А клас

Спепан Васильченко «У бур'янах» всі прочитали???
Зробіть тест. Вишліть мені
https://naurok.com.ua/test/yanah-4660.htmls-vasilchenko-u-bur-

ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ:
«За сонцем хмаронька пливе» стор. 195 та
«Садок вишневий коло хати» стор. 197

Українська мова
6-Бклас

https://mriya-urok.com/video/vidminyuvannya-kilkisnih-chislivnikiv/
Відмінювання ОДИН, ДВА, ТРИ, ЧОТИРИ
https://mriya-urok.com/video/vidmin-kilk-ta-zbirnih-chislivnikiv/
продовження пояснення
Вивчіть відмінювання числівників, це дуже важливо

Вправа 459, 461,462
Це на цей тиждень робота
https://naurok.com.ua/test/vidminyuvannya-chislivnikiv-210051.html
зробити тест і вислати мені

Українська мова
9 - А клас

Потренуйтеся за цією силкою. Розберіть правильні відповіді, вишліть мені результат
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/ykranska-mova-9-klas-dlya-ros-shkl/8916-tema-5-skladne-rechennya-z-rznimi-vidami-spolychnikovogo-bezspolychnikovogo-zvyazky/15754-proyiti-test

1. Яке речення є складносурядним?
А) Студенти часто гуляли там до півночі й цілою юрбою перелазили потім через стіну Братського монастиря.( І.С. Нечуй - Левицький)
Б) За словами Пантелеймона Куліша, він був на ту пору найліпшим на всю Україну співаком народних пісень. ( З журналу)
В) І за братською стіною росло дерево, і за Сухобрусовим барканом росло дерево. ( І. С. Нечуй - Левицький)
Г) Пахне, пишаючись важким колосом, достигле жито. ( Л. Орел)
Д) Всі її хвалили, всі захоплювалися, а Василь говорив про неї хіба що іронічно.( І. Дзюба)

2. Яке речення є складнопідрядним?
А) Студент мовчав, і професори мовчали.( І. С Нечуй- Левицький)
Б) Цікавою особливістю Контрактової площі був фонтан, що становив центральну частину першого в Києві водогону. ( О. Анісімов)
В) Вода з фонтана була, на диво, смачною й чистою. ( О. Анісімов)
Г) А сови кричали над абатством, старі, сиві, сліпі. ( П. Загребельний)
Д) А місяць під темним крилом ночі зразу ожив і засвітився білим, чарівним огнем. ( С. Васильченко)

3. Яке речення є безсполучниковим?
А) Марія Примаченко - майстер українського декоративного мистецтва. (М. Шинкарук)
Б) Світить над ним місяць, вздовж його розтягнулися довгою стрічкою кучеряві верби. ( С. Васильченко)
В) Картина була справді чудова, бо з бурти видно було місто. ( П. Мирний)
Г) Всі перестали танцювать, а музики перестали грать. ( І. С. Нечуй- Левицький)
Д) Нині вона не лише письменниця, а й самобутня художниця. ( З підручника)

4. Яке речення є складносурядним?
А) Місяць піднявся вгору і сипнув промінням на море. ( І. С . Нечуй- Левицький)
Б) Одержавши атестат про середню освіту, він вирушає до Москви. ( Л. Семака)
В) У колегіумі Сковорода став улюбленим учителем, проте через цькування й доноси він вимушений був покинути цей заклад. ( З підручника)
Г) Вони купалися в його променях, шугали дико, шалено, сповнивши повітря дужим кіркотом. ( Ю. Мушкетик)
Д) Рукопис Євангелія оздоблений мініатюрами, заставками й ініціалами. ( О. Харченко)

5. Яке речення є складнопідрядним?
А) Місяцеподібна чоловіча надгрудна прикраса має три яруси, чітко відділені один від одного товстими витими канатиками. ( М. Русява)
Б) Щоб опанувати словесне багатство нашої мови, користуйтеся словниками. ( І. Вихованець)
В) Запорожець умів посміятися з ворога, зі смерті, із самого себе, завжди охоче кепкував із товариша. (З підручника)
Г) Силою примушувати народ зрікатися рідної мови - найбільший злочин. ( Г. Нудьга)
Д) Щодалі хвиля більшала, проте козаки були байдужі до неї: не первина їм у море ходити. ( А. Кащенко)

6. Яке речення є безсполучниковим?
А) От і горнулися тепер усі чайки до отаманської, мов діти, до матері. ( А. Кащенко)
Б) Минуло тільки два тижні, а вже готові до походу в море півсотні добрих чайок. ( А. Кащенко)
В) Воно хоч і літо, але вже минув Спас. ( І. Цюпа)
Г) Жовтогаряча осінь стоїть над селом, розкинувши високо над землею блакитні небеса. ( І. Цюпа)
Д) На городах уже зібрано гарбузи, викопано картоплю, зрізано капусту на грядках. ( І. Цюпа)

7. Між частинами якого складносурядного речення кома не ставиться? (розділові знаки пропущено)
А) Секретар висипав на стіл білетів і митрополит почав викликати до стола студентів. ( І. С. Нечуй - Левицький)
Б) Дашкович виїхав на степ і його обвіяло свіже степове повітря. ( І. С. Нечуй - Левицький)
Безвітряно і коксохімівського диму сьогодні не чути. (Олесь Гончар)
В) По узліссі й на галявині зеленіє пишний ряст і цвітуть проліски. ( Леся Українка)
Г) Дороги розмиті і чується крик журавлиний. ( Л. Костенко)
Д) Зривається вихор і білий - білий цвіт метелицею в’ється по галявині. ( Леся Українка)

8. Між частинами якого складносурядного речення ставиться тире? ( розділові знаки пропущено)
А) Колихнулося море хлібів і жайворонка не стало чути. ( Д. Ткач)
Б) Він підмостив хусточку а мотузок муляв і через хусточку. ( І. С. Нечуй - Левицький)
В) Земля тремтить у млості і ронить пелюстки і невідомі гості злітаються в садки. ( М. Рильський)
Г) Річка невеличка та береги в неї круті. ( Народна творчість)
Д) Косили сіно лугове і пахла м’ята . ( Ю. Кравченко)

9. Між частинами якого складного безсполучникового речення ставиться двокрапка? (розділові знаки пропущено)
А) Гляне холодною водою обіллє. (Марко Вовчок)
Б) Зрубав дерево посади два. ( Народна творчість)
В) Закон життя один вірно служити своєму народові. ( Р. Чумак)
Г) Дзвенять пташки в садах рясних сміються знову трави квіти.( Олександр Олесь)
Д) Зайця ноги носять вовка зуби годують.( Народна творчість)

10. Між частинами якого складного безсполучникового речення ставиться тире? (розділові знаки пропущено)
А) Минуло літо настала осінь лелеки згуртувались у ключі й відлетіли. ( Є. Гуцало)
Б) Бери до серця і затям душа творця не переквітне. ( М. Сингаївський)
В) Багато бесіди мало розуму.( О. Духнович)
Г) Летять стежинки до Дніпра летять хмарки летять дороги. ( І . Драч)
Д) Мудрий син є радістю свого батька дурний приносить горе своїй матері.
( Народна творчість)

11.Яке речення є складним безсполучниковим із значенням наслідку?
А) Виглянуло сонце - озеро вмить проясніло, радісно посміхнулось до неба.
( Т. Масенко)
Б) Відбились зорі у воді, летять до хмар тумани. ( Олександр Олесь)
В) Люди косять жито - смерть стина людей. ( Ю. Дмитренко)
Г) Я люблю боротьбу: вона пригадує мені життя й існування власних сил. ( О. Кобилянська)
Д) Діамант малий - краси багато. ( В. Василашко)

12 У якому складному безсполучниковому реченні потрібно ставити крапку з комою? (розділові знаки пропущено)
А) Стоїть явір над водою на воду схилився сидить козак у неволі тяжко зажурився. (Народна творчість)
Б) Сонце гляне мла розтане вмить. ( О. Олесь)
В) Вже пахло морем ось - ось воно мало з» явитися із - за обрію.(Олесь Гончар)
Г) Вдаримо гучно ми у дзвони всесвіт обійде. ( В. Чумак)
Д) Надворі ревла сердита буря стугоніла в сіни вила в димарі гуркотіла у вікна.
( Панас Мирний)

Українська література
9-а клас

Стор. 201-243 все прочитати виконати завдання в підручнику
Вивчити вірші
Стор. 217-218
Стор.228-229
Стор. 239

8 - 9 квітня 2020 р.

Українська мова
6-Б клас

Відмінювання числівників
https://mriya-urok.com/video/vidminyuvannya-kilkisnih-chislivnikiv/

Відмінювання ОДИН, ДВА, ТРИ, ЧОТИРИ
https://mriya-urok.com/video/vidmin-kilk-ta-zbirnih-chislivnikiv/ продовження пояснення

ДУЖЕ УВАЖНО ДИВІТЬСЯ І СЛУХАЙТЕ,
ЦЕ ВАМ НА ДВА ДНІ!!!!!!!!!!!
(3 УРОКИ) ДИВІТЬСЯ ВСІ ВПРАВИ ЦЬОГО ПАРАГРАФА

Параграф 54 учимо правила, розглядаємо приклади,
Вправи 452, 461 усно ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ВИВЧИТЕ ПРАВИЛА
454, 458 письмово

5-А клас
Українська мова

Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеруз елементами роздуму

Вправа 448
Виконати всі завдання до неї. Пишемо в зошит.

5-А клас
Українська література

Тема: Біографія Тараса Шевченка. С.Васильчено «У бур'янах».
Стор. 187-198 Це завдання на три уроки: 7 квітня, 8 квітня. 14 квітня.
Читати, виконувати всі завдання до текстів, робити все, що пропонують на цих сторінках.

ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ: «За сонцем хмаронька пливе» стор. 195 та
«Садок вишневий коло хати» стор. 197

9-А клас

Робимо вправи попередніх уроків, хто не здав мені.

З літератури вчимо вірші!!!!
Вивчити напам'ять вірш Т. Шевченка «Доля»

Ти не лукавила зо мною,
Ти другом, братом і сестрою
Сіромі стала. Ти взяла
Мене, маленького, за руку
І в школу хлопця одвела
До п'яного дяка в науку.
«Учися, серденько, колись
З нас будуть люде»,— ти сказала.
А я й послухав, і учивсь,
І вивчився. А ти збрехала.
Які з нас люде? Та дарма!
Ми не лукавили з тобою,
Ми просто йшли; у нас нема
Зерна неправди за собою.
Ходімо ж, доленько моя!
Мій друже вбогий, нелукавий!
Ходімо дальше, дальше слава,
А слава — заповідь моя.

7 квітня 2020 р.

Українська мова
5-А клас

Тема: Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ

1. До поданих речень доберіть схеми, пригадайте правила вживання розділових знаків при узагальнювальних словах.

1.Будь чуйним, уважним до всіх: і до неньки, і до батька, і до дідуся з бабусею, до братика, сестрички. 2. Доброта, чуйність, вихованість – всі ці риси прикрашають людину. 3.Все бачить поет у широкім роздоллі: і небо, і море, красу світову – і людям співає він пісню свою.

/Files/images/2018_-2019_/traven/56.png

Цифровий диктант

2. Закодувати речення з однорідними членами, використовуючи такі позначення:
А – кома між однорідними членами речення;
Б – двокрапка (узагальнююче слово перед однорідними членами);
В – тире (узагальнююче слово після однорідних членів).

1.Зашепотіли збуджені листочки, заметушилась у траві комашня.
2.Українці люблять усе: український край, красу природи.
3.Луки, гори, пишні сади – усе земне і принишкле.
4.На будинках, на деревах, парканах – усюди червоний відблиск.
5.Наче все покрилось туманом: і ріка, і гори, і сади.
6.Стала похмура і непривітна пора: сльота, мжичка, дощ, вітер.
7.Мамина пісня, батькова хата, дідусева казка, бабусина вишиванка – усе це наша пам`ять, наші символи, історія українського народу.
8.Тихо було навкруги: і над широким плесом лиману внизу, і позаду над урвищами гори.
9.Людина до людини, родина до родини, рід до роду – це і є український народ.
10.Мати перша в світі навчила мене любити роси, легенький ранковий туман, п`янкий любисток, маковий цвіт і кетяги калини.

РОБИМО ОТАК: 1-а, 2-б, 3-……………….

Графічний тест

Вставте замість кружечків відповідні сполучники ( а, але чи і). Підкресліть однорідні члени речення.

Будь сміливим не язиком, ○ ділом.
Вовк линяє,○ вдачі не міняє.
Мудрим ніхто не вродився, ○ навчився.
Їж хліб з сіллю ○ з водою, ○ живи правдою святою.

VI. Домашнє завдання.

1. З підручника повторити вивчене про однорідні члени речення.
2. З підручника української літератури виписати 5 речень з однорідними членами на вивчені правила. Підкреслити однорідні члени як члени речення.

До першої вправи складаємо схеми, до другої – тільки число і відповідна буква, третю вправу переписуємо і вставляємо потрібні сполучники.
БАЖАЮ успіху!!!!!

Українська література
5-А

Тема: Біографія Тараса Шевченка. С.Васильчено «У бур'янах».

стор. 187-198 Це завдання на три уроки: 7 квітня, 8 квітня. 14 квітня.
Читати, виконувати всі завдання до текстів, робити все, що пропонують на цих сторінках.

ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ:

«За сонцем хмаронька пливе» стор. 195 та
«Садок вишневий коло хати» стор. 197

Українська література
9-А

Вивчити напам'ять вірш Т. Шевченка «Доля»

Ти не лукавила зо мною,
Ти другом, братом і сестрою
Сіромі стала. Ти взяла
Мене, маленького, за руку
І в школу хлопця одвела
До п'яного дяка в науку.
«Учися, серденько, колись
З нас будуть люде»,— ти сказала.
А я й послухав, і учивсь,
І вивчився. А ти збрехала.
Які з нас люде? Та дарма!
Ми не лукавили з тобою,
Ми просто йшли; у нас нема
Зерна неправди за собою.
Ходімо ж, доленько моя!
Мій друже вбогий, нелукавий!
Ходімо дальше, дальше слава,
А слава — заповідь моя.

6 квітня 2020 р.

В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт
«Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів.

Заняття для усіх класів можна буде переглянути наYouTube-каналі міністерстваабо на телеканалах:
5 клас – Плюс-Плюс та 112 Україна;
6 клас – ZOOM та News One;
7 клас – ZIK;
8 клас – Індиго та УНІАН;
9 клас – Рада та UA:Культура;
10 клас – UA:Перший;·
11 клас – М1.

Уроки транслюватимуть у будні до кінця карантину, починаючи о 10:00.

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

/Files/images/2018_-2019_/traven/45.jpg/Files/images/2018_-2019_/traven/46.jpg/Files/images/2018_-2019_/traven/47.jpg

Українська мова
6-Б клас

Тема: Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний

Повторити параграфи 52 – 53, правила, вправи передивитися (усно).
https://www.youtube.com/watch?v=ugwcdxocfpU – уважно подивіться відео і згадайте теми минулих уроків!!!!!!!!!
У підручнику ст. 167. «Числівники за будовою» - опрацюйте , які бувають числівники за будовою.

1. Завдання: виписати зі словосполучень числівники, розподіливши у три стовпчики: 1) простий числівник; 2) складний; 3) складений.
Шість собак, дванадцять підприємств, двадцять три кожухи, п’ятдесят вісім бригад,шістдесят стільців, п’ятдесят два хутори, одна гребля, сімнадцять білок, сімдесят один гриб, двадцять граків, дві казки.Vsber

2. Розгадай ребус.
Пі 2 л; мі 100; смор 1 на; під 3 мати; 100 янка; г 1 а; ві 3 на; ак 3 са.

Завдання в зошиті написати, не забудьте число і класна робота.

Пояснення

У складних числівниках у кінці першої частини м'який знак не пишеться
п'ятдесят, шістдесят, сімдесят, п'ятсот, шістсот, дев'ятсот;
а також: п'ятнадцять, шістнадцять.

Порядкові числівники на -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний пишуться одним словом, і перша частина в них стоїть у родовому відмінку (крім сто і дев'яносто): двохсотий, двохтисячний, трьохтисячний, двадцятип'ятитисячний, трьохсотп'ятдесятимільйонний
(але: стотисячний).

Вправа в зошит
Утворіть числівники і запишіть їх

3. П'ять+сот, шість+сот, шість+десять, вісім+сто, тридцять+три, сто+чотири, тисяча+шістдесят, три+десять.
Чотирьох(тисячний), тридцяти(тисячний), двадцяти(восьми)(тисячний)

Виконані вправи (3) вислати мені на Viber

ДЗ.
https://naurok.com.ua/test/chislivnik-yak-chastina-movi-140781.html
відповіді мені вислати

Дивіться уроки по телебаченню за розкладом!!!!!

__________________________________________

Українська мова
5-А клас

Тема: Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

Повторити правила на стор. 162-163
Вправа 443 в зошит

https://naurok.com.ua/test/uzagalnyuvalne-slovo-pri-odnoridnih-chlenah-rechennya-145023.html
Зробити тест за посиланням, оцінки мені вислати
ДЗ Вправа 447 мені переслати

ГАРНО ПИШІТЬ!!!!!!!!!!!!!

Дивіться уроки по телебаченню за розкладом!!!!!

_____________________________________

Українська мова
9-А клас

Тема: Тренувальні вправи. Речення з різними видами зв'язку.

https://naurok.com.ua/test/bezspoluchnikove-skladne-rechennya-143409.html
https://naurok.com.ua/test/rozdilovi-znaki-u-rechenni-z-riznimi-vidami-zvyazku-140411.html

ДОБРЕ ДУМАЙТЕ, ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО ПРАВИЛ В ПІДРУЧНИКУ

Зробити два тести, оцінки вислати мені!!!!!

ДЗ Писати диктанти в зошити, число, класна робота. Зошити зберігати.

Дивіться уроки по телебаченню за розкладом!!!!!

/Files/images/2018_-2019_/traven/unnamed.gif

Завдання для учнів 5 -х класів з української мови і літератури та для 6-х і 9- х класів з української мови дивіться в прикріплених файлах.

26 березня 2020 р.

Українська мова
6-Б клас

Тема: Кількісні числівники (цілі, дробові. збірні) і порядкові
Повторіть параграф 52, всі правила і виконайте онлайнтест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/zaymannik-yak-chastna-movi-73543.html
З
робити тест онлайн і мені відповідь на Viber.
https://www.youtube.com/watch?v=R5LU1aiTDzo
подивіться відео, це допомога при вивченні нової теми. Подивіться!!!!

Розберіть і вивчіть параграф 53
Вправа 440, 441, 446 письмово за завданнями підручника
Вправа 447 подана у відео, яке ви мали подивитися
Домашнє завдання: Вправа 449. Мені вислати.
Все робіть в зошит. Не забувайте про каліграфію!!!

Українська мова
5-А клас

Тема: Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами
Перечитайте і повторіть параграф 54.
Розберіть параграф 55, правила прочитайте декілька раз.
https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ Подивіться!!!!
Вправа 438 усно розберіть
Вправа437, 439 письмово, виконуйте всі завдання до вправ
Домашнє завдання: Вправа 441, завдання ІІ до неї. Вислати мені зроблену вправу. Не забувайте про каліграф

Українська мова
9-А клас

АУДІОДИКТАНТИ Там є інші диктанти
http://xn--80aafnzkijm.xn--j1amh/tele-radio-lessons/dyktanty/683-diktant-39.html
За цим посиланням пишіть диктанти з Олександром Авраменком.
Все записуйте в зошит, а потім перевіряйте за Збірником і цим посиланням
https://dpa.in.ua/dpa-2019-zbirnik-diktantiv-ukrayinska-mova-9-klas-avramenko/Зошити зберігайте, пишіть акуратно, чисто, дотримуйтеся каліграфії. Робіть аналіз помилок.
Бажаю успіху!!!!!

Українська література
9-А клас

Вірш вивчили???? Тренуйте пам'ять!!!!!
ТЕМА: Тарас Шевченко Тема жіночої долі. «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі…»
Знати близько до тексту, тому другий урок відводимо на читання цих творів!!!!!!!

25 БЕРЕЗНЯ 2020 Р.

5-А клас
Українська мова

Тема: Кома між однорідними членами речення. Тренувальні вправи.
Повторити правила на стор. 159-160, переказати.

Двадцять п'яте березня
Класна робота
Вправа 434.
Списати текст в зошит, розставити розділові знаки, підкреслити члени речення відповідно до їхньої синтаксичної ролі (підмет, присудок, означення, додаток, обставина).

https://naurok.com.ua/test/odnoridni-chleni-rechennya-rozdilovi-znaki-pri-odnoridnih-chlenah-51337.html
Зайти за цим посиланням, натиснути «Тестування», пройти онлайнтест, зробити скриншот результату і вислати мені на VIBER.

Домашнє завдання: Вправа 435, виконуємо всі завдання до вправи.

5-А клас
Українська література

Тема: Контрольна робота. Історичне минуле нашого народу
Зробити тест у зошит, вислати відповіді мені у VIBER, не у групу, а особисто мені, щоб я перевірила і виставила оцінки.

ТЕСТ

1. Літопис – це:
а) записи у хронологічній послідовності історичних подій;
б) історичний твір, у якому зібрано легенди і вірування українського народу;
в) художній твір про фантастичні події;
г) твір на історичну тему, головними героями якого є князі.

2.Найдавніший літопис - це…
а) « Літопис»
б) «Повість минулих літ»
в) «Легенда про заснування Києва»
г) «Про князя Олега»

3. Хто з київських князів хрестив Русь?
а) князь Володимир
б) княгиня Ольга
в) князь Олег
г ) Кий та його брати.

4. Ім’я якого князя треба вставити на місці пропущеного слова:
Любив … книги, читав їх часто і вдень, і вночі. І зібрав він скорописців багато, і перекладали вони з грецького на слов’янське письмо.
а) Кий
б) Володимир
в) Святослав
г) Ярослав

5. Додаткові зауваження й пояснення в драматичному творі – це…
а)репліка
б) пейзаж
в) ремарка
г) декорація

6.Тема твору Зірки Мензатюк «Таємниця козацької шаблі»:
а) зображення подорожі сім’ї Руснаків у пошуках реліквії – козацької шаблі;
б) розповідь про музеї козацтва України
в) розповідь про добу козацтва і опис запеклих козацьких боїв;
г) зображення історичної події часів Богдана Хмельницького..

7. Установити відповідність між героями повісті З. Мензатюк «Таємниця козацької шаблі» і їх характеристикою:

Цитата Герой
1.«Ти смілива і…гарна»
2.«…який хоч і крутив дулі, проте палко переймався долею національної реліквії» 3.«історик, мандрівник і взагалі вельми цікавий чоловік»
4.«кульгавого хлопчика, елегантного, прилизанного»
А Антип
Б Богдан
В Наталочка
Г Привид
Д Северин

8.Хто автор «Повісті минулих літ»:
а) Олександр Олесь
б) Нестор Літописець
в) Микита Кожум’яка
г) Ярослав Мудрий

9. Для постановки на сцені призначений твір:
а )«Микита Кожум’яка»
б) «Повість временних літ»
в) «Ярослав Мудрий»
г) «Таємниця козацької шаблі»

10. У пана Богдана в квартирі на Русанівці почав з’являтися:
а) патріотично налаштований привид;
б) патріотично налаштований домовик;
в) патріотично налаштований професор культури;
г) привид Богдана Хмельницького.

11. Установіть відповідність між словами-уривками з драми-казки
О. Олеся «Микита Кожум’яка» та героями, яким вони належать

1.Покинь свої химерні мрії І в очі правді подивись… …І не змагайся і корись… А Дід
Б ІІ Воєвода
В Микита
Г Князівна
Д Княгиня
2.Хай я згину в пащі Змія, Та в мені живе надія, Що загине й він колись…
3.Гнулись ми, та досить гнутись: Час до вітру обернутись!..
4.Сміх і сльози… Чулий, добрий, І розумний, і хоробрий, І всіх любить нас, либонь, А зачепиш – як вогонь!

12.Хто із князів заповідав дітям:« Не сваріться, жийте в згоді…»
а)Ярослав
б)Володимир
в)Святослав
г) Кий

Домашнє завдання: біографія Тараса Шевченка, стор. 187,
https://www.youtube.com/watch?v=GdYM9PgUlis подивитися цю силку

6-Б клас
Українська мова

ТЕМА:Числівник. Значення. Морфологічні ознаки, синтаксична роль.
https://www.youtube.com/watch?v=GP1Aj0t7MuE
подивитися за цим посиланням.
параграф 52, стор. 164 правила, приклади розібрати
Вправа 431 (усно), виконати всі завдання до вправи
Вправа 433, (письмово в зошит), виписати числівники у дві колонки: 1 – кількісні, 2-порядкові
Вправа 434, (письмово), завдання І до неї.
Домашнє завдання: Вправа 436, списати, підкреслити головні члени речення та числівники.
Запам'ятати правила.

24 БЕРЕЗНЯ 2020 Р.

5-А клас
Українська мова

ТЕМА: Речення з однорідними членами речення, розділові знаки між однорідними членами речення.
https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ За цією силкою пояснення нового матеріалу.
ПОДИВІТЬСЯ І УВАЖНО ПОСЛУХАЙТЕ!!!!!!
Опрацювати параграф 54, вивчити правила (2 правила).
Вправа 428 (усно)
Вправа 429, 430 (письмово), зробити всі завдання до цих вправи.
Домашнє завдання: Вправа 433 (виконати всі завдання до вправи)

9-А клас
Українська література

ТЕМА: Тарас Шевченко Тема жіночої долі. «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі…»
НЕ забудьте вивчити напам’ять фрагмент із «І мертвим, і живим….»
https://www.youtube.com/watch?v=AvhV3-PWOy4 – подивитися і прослухати за силкою.
Прочитати в критиці про цей твір.
Прочитати «Наймичка».
Домашнє завдання.
І.Знати відповіді на питання за твором «Наймичка»
1.Назвіть головних героїв поеми.
2.Що сталося з Ганною на початку твору?
3.Як жило подружжя: Трохим і Настя? Яка подія змінила їхнє життя?
4.Як Ганна потрапила до подружжя? Як відносились до неї господарі?
5. Чому наймичка відмовилась бути «матір'ю» на весіллі Марка?
6. Чому Ганна постійно ходила до Києва?
7.Чому вона так довго мовчала і зважилась сказати правду лише перед смертю?8. Які почуття викликали у вас останні рядки твору?
ІІ. Скласти сенкан до образу Ганни
ІІІ. Підготувати питання для інтерв'ю з Ганною.

Кiлькiсть переглядiв: 2654

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.